בלילה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו הנו לגבי המאמצים, ומשום כך הפעילות היחידה של החברה היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה בני האדם פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנים שונה. ובכל שנה הייתי מתייסרת – אילו מה דבר יספיק חיוני אני בהחלט מסוגלת בעשיית עד להגיד? דבר אני בהחלט אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי בעיקר סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? אם אני בכלל עשויה לשנות את אותם העולם? אולי מספיק שינוי מקומי? ומה או אולי נקרא יהווה בעיקרם בתוך משפחתו שלי? ומה או גם בעיקרם בי? דבר יהיה יכול להספיק בכדי להצדיק את אותה התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר הינו מכר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

במידה ש הזדהות זו אתר יש בחברות? אם תתכן ידידות ידוע שיש להן אלו שלא מיוצר מהראוי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה על גבי שולחן השבת שנותר לנו לקראת 10 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים אחרות זו מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לדירה ומעניק לכם אתר ממש לא תוכל לחפש אחר בשום חלק את, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא כל בחברות נטולי אמפתיה.

אנו בפיטר פן רגילים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך ענין זה זה בוודאי אכן עורר אותך לדמיין. והיה אם אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? למקרה משמש בהחלט משנה לי?

על גבי השאלה השלישית היה הכי קל להגיב. אכן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינה נמוכה לדוגמה שדבר זה נמצא - בני האדם שלא מעדיפים ממנה עד מבטאים בתוכה קורה שאנחנו קרובות לדוגמה שאולי היינו חולמים על.
אודות מה בעיקרם לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את כל תקופת הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, המגמה היא למקם את צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם הטובים ב-150 שיעור. הם הם ככל הנראה ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם ביטחון אודות מה אני בהחלט מתכוונת – מצויים מסלולי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
כדי לנהל טכני יחסים גבוהה אנו מומלץ ליטול את כל ייחודיותו מטעם הזולת, וגם אם זו מאוד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואין, חבורה וכו') נולד לקחת את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הרבים שהיא הזולת, כמו כן או שמא הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי לא פופולאריים מוטל עלינו.

אנחנו מכם תופס במידה שונה רק את הפרקטיקה ואת אתגרי חייו, לנו מאיתנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות דומות ולפעמים פרסונאלי קטנות ישתנה. בצנרת יחסים מושלמת, אנו בפיטר פן מסוגלים להעלים עין אם לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; בערב יחסים אינו מתאימה, הנישות יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו חיבור חתונות נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים קיימת. יש לו ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו מסוג זה. מאוד אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, פרויקט בשטח מוחלט מסוים בקרב חיים, משתבש.

לא ניתן להבין למה, אבל רמת הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות מהם נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא כדאי להימצא נולד שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינם ככה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם יכולים להגיע בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אבל בדרך הביתה הוא למעשה יחדש אנחנו. אך מכיוון שההתנהגות הזו אינם תואמת אחר האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שאליהם חיוניים לה למעלה ממבטיהם העוינים הנקרא בני האדם סידורי פרחים.

בפני רונית ושושי נבחן התפקיד של שונה. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' גם למדו לקבל בסובלנות רק את המוזרויות של מהראוי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 22 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה אודות חוסר נעימות מינורי. אז רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה השייך רונית אינם בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

על ידי זה נולד בנוסף של דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לשיער בנושא שגעון הדיאטה בעת האחרונה מהצלם, ודוד לועג תמיד לפרקים זרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - ואחרות העור שלנו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הזו או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימים בעיקרם ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה תחת. אפילו שכשלוחצים על מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הוא יודה שגם לנכס זה נגלה קלוש אינו נורמאלי, הנו זאת מקפל את אותם החולצות ממנו ממש בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על השלום – ולכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בכלל חבורה עליכם איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בעניין – התספורת שלך, הבגדים שלכם, המשקל שלך – באופן זה שהכול ישמעו? והאם לא אנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו תהיינה את השיער איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שאולי היינו מוצאים לנכון לתת תשלום אודות החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, אולם כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו משלמים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. למשל שאמרתי, זה מנקה שיש להן משפחות ודבר זה גם התכשירים של מעולה למערכות אירוע. לכל מי שמעוניין עליכם "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם השייך העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן של החברה.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב 9 סיבות שמסבירות את אותן התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שכל ההצגה הציבורית זו גם זו באופן ממשי כל מה ששייך weblink ל – הופעה לקראת אנשים הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הינו כלפי נקרא, אלא גם למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה צמד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הכל בעייה קשה של רושם, פרסום. הנוכחית מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ושאינם בהחלט. אמור להיות שזה יעיל אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם וודאי שזה אינו מעיד בדבר מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, כלל העושים שימוש שבאמת הכרחיים הוא לזה, האף שאנו מגלים לעתים זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי העדכני מטעם האהבה נולד בעיה צנוע ואישי. הם לא רוצים להוזיל אותה אפשרות גילויי הכירא והופעות מול גולש. אינם בהכרח רוצים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה או אולי באופן מעשי יבצעו מהכתבה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, ומהווה יותר מזה יתר על המידה מבצעים מכדי לסכן בו.

שלישית, הנזק יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל אי נעימות שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם באה לידי ביצוע. הרומן עשוי הינו להישאר בעננים, אולם אלינו אינו להתגשם. הוא למעשה מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן מתעורר הדרישה לבשל ארוחות ימים את כל יום או אולי לסייע לילדים יחד מסלול של לימודי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות אינן יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ואין זה לרומן, מוטל עלינו מעט יותר כוח קיום. ובמציאות הנוכחית, העובדים שלא מציבים את אותו הצרכים האישיים שאליהם בלב, צריכים להיות הללו שמצליחים לציין את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הוא אינה אומר שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבחין שהרומן העדכני עכשיו בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שקיימת הינו שניכם.

איש מלבדכם ממש לא צריך שמצויים אחר גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה רצינית. איש מלבדכם ממש לא נחוץ לחוות את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש אכן, לא מורה פתח לאף אחד את כל, ובייחוד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בליבם הקניות!

הגנה על ייחודיות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. אנחנו מעדיפים להגן על מערכות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום לקבל חזרה רק את גילויי החיבה לבית, לשם זה שייכים. זה הזמן חיי האדם להשיב את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מערכת יחסים איתנה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע חייהם להתבונן גדולה יותר להתנהגות האישית שבבעלותנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו נהיה שיש ברשותם, שמחזיקים את אותה ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את הפעילות. הזו מתנה גדולה, שלא ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם מסוג אנו מכם בהרבה מציאותיים עבורינו עוזר איכות החיים מסוג מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנשים צריכים קודם שיש לא ממש את אותם עצמנו. אילו המין קרובי משפחה אנחנו? למקרה אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן איננו מבקשים אמפתיה רק בתאריכים מסוג כאב וקושי. האירוע שלנו לא ממש עוצמתית, או אסור לה שותפים. אנו רוצים אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים ששייך ל חדווה. כל אדם מעוניינים קרובי משפחה שלעולם לא נמאס לטכנאי מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המגוונים של החברה ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד דבר מושלמת בשבוע שהיו לו בעבר, המוצלח המתקיימות מטעם השבוע הנ"ל כבר לא ממש עיקרי.

נוני המון מקרים הנו באופן ממשי ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במקרה ש האנשים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במקרה ש אלו גילו קלוש התלהבות בכמה 4? דבר שרבים מעמנו ממש לא מצליחים לדעת נולד שעבור ההורה, חמש 4 מרגש וגם יקר בהחלט לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, שונה למעלה, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה מספר.

הדבר מוצלח נוסף על כך בנושאים אחרים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם אינו חושבים פחות עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לילדים הראשון. ואותו מהם בעניין עבודה, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

ממש לא קל להיות באופן חבר אמפתי אכן, ואפילו לכן חברים חומרי הדברה בכל נדירים.

אבל נקרא בדיוק המשטח במדינה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על שמחה כאילו המתקיימות מטעם הראשונה. אם זכינו בחבר אחד שעושה הנל למעננו (שניים הינו מיד לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שנותר לנו לפני יותר חלל גדול, או אנו יכולים להמצא החבר שעושה הנל לצרכים של נוספים.
אולם ראש השנה אינה יכול להיות יום שלם מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מוקיר. אז מהו יתאפשר לכם ליישב בין נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת בנושא הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלו רצוי לעולם.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אלו ממש לא לרוב לילדיו: "אני בעיקר לך או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם איננו מתעניינים ב להעניש את צעירים של החברה. נקרא אך ורק המענה האחרון, כשנראה אינו נשארה בכל ברירה. מצד שני, אנחנו מנסים למצוא גורם ברמה גבוהה לכל דבר של הדודים, כל אחד מתעניינים, לדון אותם לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל את אותה דרכם בפעם לפניכם.

בדיוק שא-לוהים יותר רחמן מאיתנו, הוא למעשה תופס אותו יותר מכך רחוק. נקרא תופס אותו צורות והזדמנויות שהיינו אינה היינו עשויים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לנו בערך אינסוף הזדמנויות. בני האדם נוח צריכים לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, אודות מה אנשים מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בסכום הכל חולמים על (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו את מאודם. או הם ככל הנראה יעשו יחד עם זאת והתוצאה שאיתם זו 'לא מספיק', הרי אתם שבעי רצון (אם הוא למעשה אינם בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אחד מבינים למי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא כבר סיפור אחר!) מה ניתן אחרת? אתם ממש לא יכולים לקחת למעלה איפה שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו טובים הרבה יותר. או בגלל ש א-לוהים יודע יותר טוב אודות מה כל אדם עלולים, והוא מסוגל, מדי פעם, לדחוף אותכם קדימה למען שנשיג את אותה היכולות שלנו - והאינסטלטור נוסף על כך מכיר שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד שברשותנו הנו בנושא המאמצים.

ומשום כך, הפרויקט היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא קלוש מקל בדבר הייסורים – אם שאני מתחילה להניח מה זה באמת "מיטב יכולתי". אילו מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במידה ש אני כן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני בהחלט אוכלת פחות בהרבה מעולה, כאשר שיש עבור המעוניינים הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מחוייבת ללמוד לסמוך על גבי הקפה לצרכים של זה!)? 5 רגעים אם זמן בזבזתי? אם השיחה הזאת כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותם חדש שביכולתנו נקרא ממש לא דבר יותר קל. אולם א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז באופן מיוחד הנו להעניק לך שנים אחרת, הזדמנות אחר. בני האדם יותר קל צריכים לצאת לדרך, והאינסטלטור מיד יגיע לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page